Statistik om Vesterbro Ny Skole

Vi er i fuld gang med eksamenerne for tiden og eleverne klarer sig rigtig flot!

Vi har - ligesom på mange andre skoler - været meget spændte på hvordan det ville gå til 9. klassernes eksamen, ovenpå et år med mange forandringer pga. Corona. Vi er derfor glade for at fortælle jer, at det generelt set er gået rigtig godt. Karaktergennemsnittet er højere end man måske kunne forvente. Der mangler stadig lidt eksamener, men vi vil gerne allerede nu benytte muligheden til at rose lærerne og eleverne for deres flotte arbejde og ønske tillykke til alle med de flotte karakterer de allerede har fået. På et senere tidspunkt vil vi offentliggøre flere detaljer om karaktererne.

Hvis du kunne have lyst til at se mere om skolens sammensætning, karakteregennemsnit osv., så kan du finde flere oplysninger hos Danmarks Statistik.