Print selv dit gamle eksamensbevis

Mangler du dit eksamensbevis fra din tid på Vesterbro Ny Skole?  Det er muligt at du nemt selv kan printe det, i hvert fald hvis det er inden for det sidste årti du tog eksamen fra folkeskolen.  Du kan finde en vejledning i dokumentet.

Hvis dit eksamensbevis ikke findes der, kan du skrive eller ringe til os. Når du skriver til os, skal vi bruge dit fulde navn, cpr-nummer og det år du tog din eksamen for at kunne hjælpe dig. Så kigger vi vores arkiv igennem. Du skal dog være opmærksom på, at der for nogle år tilbage var brand på skolen og en række eksamensbeviser gik i den forbindelse tabt.

Som en sidste mulighed, kan du undersøge om rigsarkivet har dit eksamensbevis. Læs mere om det her: Bestil dit eksamensbevis fra Rigsarkivet (borger.dk)

Print selv dit gamle eksamensbevis.pdf

Shape Created with Sketch.